Täytyi tulla vähän ilmoittautumaan, kun en ole mitään kirjoitellut. Mitään järkevää sanottavaa ei kyllä ole...

Olen kirjoitellut tuonne tietokoneeni syöveriin muutaman tekstinpätkän pimeinä hetkinäni, mutta ne tuntuvat niin henkilökohtaisilta, etten ole kyennyt niitä tänne muiden luettavaksi laittaa. Eli en ole täysin kuitenkaan hylännyt näitä kirjoitushommeleita, vaikkei minusta ole kuulunut.

Ihan siis todistettavasti olen vielä elossa, vaikkakaan peilikuvasta sitä ei voi päätellä. Todella paljon olen tehnyt töitä. Ei tässä työmäärässä oikeastaan ole enää mitään järkeä, mutta kun on leikin kerran aloittanut niin eihän se ylpeys anna perääntyä tuumaakaan. No, kuusi viikkoa on enää jäljellä tätä pyöritystä, sitten voisin pitää vaikka vähän lomaa. Jos ei tule mitään hauskoja projekteja.  Olen siis ihan totaalisen poikki, mutta kuitenkin lopulta todella tyytyväinen tähän tämän kesän meininkiin.

Pitkiä aikoja olen joutunut/saanut viettää aikaa oman pääni sisällä näiden työhommien takia, ja paljon olen taas oppinut tästä elämäni tärkeimmästä henkilöstä. Ehkä sitten lokakuussa, kun tämä jatkuva päänsisäinen sirinä ja kohina lakkaa, saatan saada ajatukset kasaan ja jopa sellaiseen muotoon, että kehtaan niitä tänne kirjoitella. Nyt siis kuitenkin tuli vain tällainen turhanpäiväinen jaarittelu, olen pahoiillani. Menen nukkumaan nyt, koska voin.