Mitä hymy vieraalta voisi tarkoittaa?

  • Olet kaunis/komea tms?
  • Olet kiinnostava?
  • Näytät hassulta?
  • Olen noteerannut olemassaolosi, juuri Sinut.

Mitä hymy ystävältä voisi tarkoittaa?

  • Ihanaa nähdä?
  • Näytät hyvältä?
  • Juttusi ovat hauskoja?
  • Seurassasi on mukavaa?

Mitä hymy kassaneidiltä voisi tarkoittaa?

  • Moi, palvelen nyt juuri Sinua?
  • Näytät hassulta?
  • Näytät hyvältä?
  • Näytät mukavalta?

Mitä hymy asiakkaalta voisi tarkoittaa?

  • Moi, kiva kun palvelet minua ja katsot minua silmiin?
  • Kiitos?
  • Näytät hyvältä?
  • Näytät hassulta?

Mitä hymyily voisi tarkoittaa?

  • Olen onnellinen?
  • Olen idiootti?
  • Olen miellyttävä?
  • Kunpa saisin hymyn takaisin?
  • Minulla on hauskaa?

Tuimasta ilmeestä, käsistä puuskassa, maahanluodusta katseesta; niistä on suomalainen tehty.