Olen fanaattisesti jäänyt koukkuun Suomen Dance-ohjelmaan. Reilun 12 tunnin kuluttua alkaakin se viimeinen jakso, enkä meinaa enää pysyä housuissani. En nyt juuri aio alkaa paasaamaan itse ohjelmasta, vaan haluaisin vähän jutella julkisuuden henkilöstä nimeltä Marco Bjurström.

Nyt kun rakkauden lähettiläs Tommy Tabermann on poistunut keskuudestamme, Marco on tällä hetkellä minun mielestäni Suomen julkisuuden henkilöistä kaikkein mielenkiintoisin hahmo. Sanon hahmo, sillä en tunne Marcoa, vaan ainoastaan median tuoman kuvan hänestä. Marco puhuu elämänilon ja positiivisen asenteen puolesta, ja hän säteilee itsekin ulospäin tällaista asennetta. Minunkaan mielestäni elämä ei saa olla turhan vakavaa ja naurua ei voi olla maailmassa liikaa. Mielestäni Marco on karismaattisena ja valovoimaisena persoonana juuri oikea ihminen julistamaan elämänilon sanomaa. Jostain syystä moni tuttavani karsastaa Marcon tyyliä esiintyä julkisuudessa. Positiivisuus on kuulemma jotenkin ärsyttävää, se on ainoa selitys, jonka olen kuullut. Tämä on saanut minut miettimään, että kuinka he sitten sietävät minua!

Kaikki ei voi pitää kaikista, niinhän se on. Minä kuitenkin "fanitan" Marcoa. Onko teillä muilla joku julkisuudenhahmo, josta pidätte erityisesti?