Bussissa mietiskelyä:

"Voe ei! Pitikö tuon nyt tuohon mun viereen istua, kun monta muutakin paikkaa on vapaana. Hmph, nyt tässä on NIIN ahdasta tämän jumppakassin kanssa värjötellä tikkusuorana. En viitsi edes katsoa minkänäköinen tyyppi siihen tuli häiritsemään mun istumista. Jos se onkin joku puolituttu, niin saatan joutua keskustelemaan sen kanssa, ja sekös ei mua nyt just kiinnosta. No niin, nyt tuolta vapautui pari kokonaista kahdenistuttavaa paikkaakin. Noh, minä jatkan tiukkaa tuijotusta ulos ikkunasta ja lasken vaikka noita tienvarsikoivuja omalle pysäkille asti. MITÄ? Nyt se vaihtoi paikkaa tuonne käytävän toiselle puolelle! Hyvä. Voin lysähtää tähän kunnolla. Hetkinen... Onkohan mun deodorantti pettänyt tai oonko mä niin lihava ettei se mahtunu kunnolla istumaan tuossa, vai minkä takia se ei halunnu istua mun vieressä?"

Salilta pukuhuoneeseen menossa:

"Oho, tyttö jäi pitämään perässään pukuhuoneen ovea auki, ettei se sulkeutuisi mun nenäni edestä. Täytyypä oikein murahtaa jokin kiitoksentapainen. Harvoin nuoret tytöt tajuaa olla noin kohteliaita. Siis mitä? Näytänkö mä jo niin vanhalta, että mulle täytyy avata ovia kohteliaisuussyistä?"